Welkom! Selamat datang!

Welkom op de website van stichting "Mheer voor Fako".

Via deze website willen wij u voorzien van informatie over stichting Mheer voor Fako. Een stichting die zich inzet voor een betere maatschappelijke positie van de bewoners van de Kei-eilanden. De Kei-eilanden liggen in het zuid-oosten van de Molukken, Indonesië. U vindt op deze website de laatste nieuwtjes en uitgebreide informatie over wie we zijn en wat we doen. Foto's op de website zullen een levendige aanvullig zijn op de tekstuele informatie. Door stichting Mheer voor Fako te steunen kunt ook u, een steentje bijdragen aan een betere wereld.

ANBI, Algemeen Nut Beogende Instelling, Stichting Mheer voor Fako voldoet namens de Belastingdienst aan deze voorwaarden en mag daarmee het predikaat ANBI dragen.

Voor de donateurs houdt dit in dat zij de giften aan stichting Mheer voor Fako mogen aftrekken als gift bij het invullen van hun belasting aangiften.

Fiscaal nummer: 81.82.63.143

Bedankt! Terima kasih banyak

Tot 27 mei 2019 loopt er een campagne van stichting Mheer voor Fako bij de 1 procent club.

Een campagne met de naam

"Meer kansen door onderwijs"

Wilt u een bijdrage aan dit project geven? Dat kan via onderstaande link of via ons bankrekening nummer (te vinden onder kopje Steun Ons)

dank aan stichting Elisabeth Strouven voor gift aan project